Underskriftsindsamling

Hej mit navn er Rosa.
Jeg håber det er nogenlunde i orden at jeg poster dette her inde :slight_smile:

Justistsministeren er kommet med et udkast til en ny bekendtgørelse om pelsavl af burræve landet over. England, Holland, Østrig og Sverige har allerede fjernet denne industri, som Etisk Råd Vedrørende Husdyr har kaldt “uetisk”. Ikke overraskende har samtlige af Danmarks dyreværnsorganisationer anbefalet et forbud eller store velfærdændringer for rævefarme.
Ræve lever i små 1 m2 trådnetbure. Ræven er en strejfer, og har stadig alle sine naturlige instinkter. Derfor gør indespærrelsen dem vanvittige og de, lever i frygt, udvikler stereotyp adfærd, dræber deres egne unger etc.
Når deres usle liv så skal have en ende, får de en elektrode i anus og mund, hvilket fremkalder et hjerteanfald, som ræven stadig føler mens den er i live.
Sæt jeres underskrift for en human og tidssvarende dyreværnslovgivning.
Her: http://www.anima.dk/kampagner/pels/forbyd_raevefarme/raev.php

Vh Rosa

Exactly! I agree.

“elektrode i anus og mund”

Oooh… I’m not sure if I can agree with this part. Ouch.

Oh yeah? Well them’s fightin’ words, Bucko!!!

ps: It’s topics like this that get everybody’s pants in a twist and should be banned to the LR. Where’s slowman when you need him?

histay ostpay ucksay.

Your seat is too high!

Even my universal translator cant figure that one out.

It’s about raising foxes in cages for their fur.

As Ron Burgundy says,“You KNOW I don’t speak spanish!”
.

I eat animals…lots and lots of animals.

In may very poor Norwegian trying to read Danish (at least I think it is :slight_smile: …something about/against Fox hunting/killing? Sorry I’m for the Fox hunt in England. :slight_smile:

In kniqt um klogsufeen man Kartofsalat. Micht und trifelen. (Faltshofen, klingenhammen, Falterglinggle, mec…).

Nas fur hender shclossen im den classer nocht. Wir essen, Wehr speilen, Wehr fahlt.

It’s Danish and from what I can glean it’s an animal-rights post. Not sure why it’s here.

agreed. that’s it, in short. why on earth it’s posted here is the question.
peggy

mine is random bullshit. as usual.

mine is random bullshit. as usual.
I thought maybe it was your stream of consciousness… didn’t make sense to us, but that’s your consciousness :wink:

If God didn’t want us to eat animals, why are they made of meat?

It’s all Greek to me…

kanske du skulle skriva den pa engleska. jag forstor inte hella meaningen av dit skrift.

tack ska du ha

If God didn’t want us to eat animals, why are they made of meat?

And why did he make it so Tasty.

and made vegetables so not tasty…